Om rekening mee te houden bij een monteursbezoek.
Als er een monteur van ons bij u langs komt voor een reparatie aan, of het bezorgen en monteren van een apparaat willen we dit zo goed en efficiënt mogelijk uitvoeren.
Wilt u daarom rekening houden met het volgende:
- Het apparaat moet goed toegankelijk zijn
Ook de aansluitingen van het apparaat moeten toegankelijk zijn. (bijv keukenkastjes waar kraan in zit e.d.) - Het apparaat moet voor 1 monteur verplaatsbaar zijn. Indien dit niet het geval is dan graag zelf een helpende hand bieden. Kunt u dit niet, dit dan graag vooraf bij het melden al aangegeven, zodat er 2 monteurs ingepland kunnen worden. (let op, dit kan meerkosten opleveren.)
Voorbeelden hiervan: wasdroger welke geplaatst is op een wasmachine, een apparaat wat op hoogte is geplaatst in een kast, enz. - Als er een (keuken)plint voor het apparaat zit, dan deze graag zelf verwijderen. Als u dit niet zelf kunt, kan een monteur van ons dit ook netjes verzorgen, maar is dan niet aansprakelijk voor eventuele breuk of beschadiging hiervan.
- Als een kookplaat is vastgekit kunt u dit zelf het beste verwijderen. Wanneer onze monteur dit voor u doet is deze niet aansprakelijk voor schade hieraan.
- Kookplaten en keukenplinten worden door de monteur niet afgekit.
- Doorgangen moeten ruim genoeg zijn om een apparaat op een veilige manier binnen op zijn plaats te krijgen.
- Amerikaanse koelkasten en brede fornuizen worden niet over de trap naar boven gebracht.
- Apparaten worden niet via de vlizotrap geleverd.
- Bij vervangen van vriezer en/of koelkast bij voorkeur het apparaat aan laten staan. Dit voorkomt dat er veel water uitloopt bij het kantelen van het apparaat.